8.2.2014

But when you look at me

Anteeksi tämä kröhöm...
Unohdetaan se ja jatketaan

Bravo! 
Ronja eli minä, on palannut keskuuteenne! Huomasin tässä juuri, että mun blogi on ihan kauhian massa! Joten uusi alku ei olisi pahitteeksi c: Ja se sattumoisin alkaa tästä tekstistä, jonka jälkeen raahaudun muokkaamaan ulkoasua

Kerrotaanpa muutama upea asia!

1. Opin laskettelemaan Himoksella! Uusi reissu tiedossa 27.2 c; 
2. LASKIN MUSTASTA RINTEESTÄ!
3. Olen aivan uusi ihminen, älkää kysykö miksi <--- kysymykset ovat harvinaisen turhia
4. Olen todella miettinyt vlogaamisen aloittamista.
5. Ja vlogini olisi aivan erilainen.
6. Se kertoisi kaiken

JATKETAAN

Olen pieni värikäs ihminen
Niin upea sielukas ihminen
Osaan näytellä laulaa ja jopa nyrkkeillä
Ruskeat hiukset ja silmät nuo
Ilon luoksenne tuo
Olen itserakas apina
Siitä seuraa tupenrapina
Tämä laulu kertoo minusta
Muttei suinkaan sinusta

Oletteko ylpeitä minusta? Voitte säveltää laulusta millaisen tahansa. Tämä taisi kertoa miksi olen muuttunut. 
Tajusin juuri, ettei minun tarvitsekaan muuttaa ulkoasua.

Se on ADIOS!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista